وب

طراحی وب

وب

طراحی وب

بهترین تایم برای تور تایلند چه زمانی می باشد

گردشگری و  تورلحظه آخری تایلند  یکی از عوامل مهم اقتصادی در حکومت پادشاهی سرزمین تایلند است. مرکز گردشگری کشور تایلند (TAT) با بهره از شعار کشور تایلند عجیب درپی زیادکردن این درآمد و معرفی سرزمین تایلند در سراسر جهان می باشد.از دلایل زیادشدن گردشگری در کشور تایلند فضای سیاسی استوار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

 هتل سودا پالاس بانکوکهتل سودا پالاس در مرکز بانکوک قرار گرفته است وتنها ۵ دقیق تا ایستگاه Saphankwai BTS Skytrain فاصله دارد. این هتل ۳ ستاره از موقعیت بسیار عالی برخوردار می باشد. هتل سودا پالاس دارای ۲۰۰ اتاق استاندارد ، سوئیت مخصوص تازه عروس ، با طراحی های بسیار شیک و زیبا، تمام نیازهای مسافرینش را برآورده کرده و خاطره ای به یادماندنی برایشان ثبت می کند.

 میهمانان می توانند در اتاق های مجهز و مدرن به استراحت بپردازند ، اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، امکانات و اتاق ویژه معلولین VIP ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق برای نگهداری اشیا قیمتی و میز کار می باشند.

شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما استراحت می کنید، جلوگیری می کند. سیستم اینترنت پر سرعت بی سیم با تکنولوژی وای فای به صورت کاملا رایگان در این هتل ۳ ستاره برقرار می باشد.

هتل سودا پالاس بانکوک میهمانان می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل سودا پالاس بهره ببرند. کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند. یک صرافی نیز در هتل سودا پالاس وجود دارد.در صورت درخواست مسافرین، حمل و نقل فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. مسافران محترم می توانند بر حسب سلیقه از امکانات رستوران و مراکز پذیرایی آن برخوردار شوند. بعد از گردش در شهر سری به رستوران هتل سودا پالاس زده ، از غذای خوشمزه آن میل کنید.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخری تایلند مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.