وب

طراحی وب

وب

طراحی وب

چگونه وب سایتی را اجرا کنیم


به چه شکل یک وب سایت را راه اندازی کنیم

تا به حال به این توجه کرده اید بازاریابی اینترنتی کم هزینه و پربازده تر از آگهی ها دمده کنونی است


طراحی سایت اولین مرحله ورود به تجارت آنلاین است، زمانی بود که داشتن وب سایت تنها یک روش مدرن اطلاع رسانی بود اما با وجود 36 میلیون مصرف کننده اینترنت در ایران دیگر داشتن سایت امری ضروری و غیر قابل انکار است. این روز ها بیشتر مشتریان یا کارفرمایان کمتر وارد شرکت های ما می شوند و بیشتر از هر روش دیگری با سایت ما ارتباط می گیرند. پس طراحی سایت کار آمد بیشتر از دکور شرکت و عوامل محیطی موجب جذب کارفرما می شود .


قابلیتهای تیم طراحی وبسایت شامل، ارائه مشاوره و راهکارهای مناسب در زمینه تجارت الکترونیک و طراحی سایت، استفاده از تکنولوژی UML جهت طراحی نرم افزار و تامین خواسته مشتری، پیاده سازی معماری اطلاعات و نقشه سایت و بهره گیری از زبانهای برنامه نویسی و تکنولوژیهای قدرتمند همچون ASP.NET, MSSQL، AJAX،JAVASCRIPT ، MVC Patternاست.


مراحل انجام پروژه توسط کارشناسان پیام آوران گام به گام انجام می شود و تمام تلاش ما رضایت صد در صد کارفرما می باشد. بزرگترین دستاورد ما در طی سالیان گذشته نمونه کارها و روزمه ما بوده و همچنان قصد داریم تا به این کار ادامه دهیم به همین دلیل نیاز داریم تا خود را بروز رسانی کنیم و با آخرین متد های طراحی وب سایت جهان پاسخ اعتماد مشتریان خود را بدهیم.


آنچه که باید در مورد مسافرت کردن به منطقه ارمنستان نوشته پنجم

 آنچه که باید در مورد مسافرت کردن به منطقه ارمنستان مقاله پنجم

آسایش درکشور ارمنستان

بطور کلی و یا در ایروان نتایج جرایم بالا نیست اما در حال زیاد شدن است و می بایست مراقب باشید ودیگر این که دقت کنید کسانی که مست هستند و در خیابان ها ممکن است مشکلاتی درست کنند. مراقب بعضی از خودپردازها هم باشید تا حساب شما را خالی نکنند. سفر به ارمنستان خانم های بدون همراه هم مراقب باشند که مخصوصا بعد از غروب آفتاب برای راه رفتن بصورت تنهایی در خیابان ممکن است برای نگاه های عده ایی مورد توجه باشید.

شهرهای ارمنستان مخصوصا ایروان امنیت خوبی دارند منتها رعایت احتیاط مخصوصا هنگام تاریکی لازم است. جیب بری و کیف زنی مانند همه جای دنیا ممکن است اتفاق بیفتد مخصوصا کنار باجه‌های ATM بانک‌ها، پس مراقب این مکان ها باشید.

یک مورد آزاردهنده در کنار فرودگاه ایروان اتفاق میفتد بدین ترتیب که برخی رانندگان خودروهای شخصی یا تاکسی متفرقه با معرفی خود به عنوان راننده تاکسی‌های فرودگاه، مبلغی حدود دو الی سه برابر بیشتر از شما دریافت می‌کنند. به اینگونه افراد هرگز اطمینان نکنید حتی اگر کیف شما را داخل ماشین گذاشتند، کیف را بردارید و به سراغ تاکسی‌های فرودگاه بروید.

ارمنستان
ویزا

شهروندان استرالیا ، کانادا ، ژاپن و کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند در هنگام ورود ویزا تهیه کنند قیمت ویزای 120 روزه حدود 15000 درام ارمنستان است . بازدیدکنندگان کشورهای مشترک المنافع برای اقامت تا 90 روز نیاز به روادید (ویزا) ندارند سایر کشورها از جمله ایران برای ورود به ارمنستان باید از سفارت خانه ها یا کنسولگری ها ویزا تهیه کنند.

ارمنستان

گردشگران ایرانی که قصد ورود به ارمنستان از راه هوایی را دارند، می‌توانند در فرودگاه ایروان بدون هیچ مشکلی ویزا دریافت کنند. برای اخذ ویزا نیاز به اصل پاسپورت و مبلغ ۱۰ دلار دارید. روش دیگر ویزای الکترونیک (e-Visa) می‌باشد که کمی گران‌تر اما مطمئن‌تر و صدور آن سریع‌تر می‌باشد. گردشگرانی که قصد ورود به ارمنستان از راه زمینی را دارند باید ویزای خود را در سفارت تهران یا مرز نوردوز تهیه کنند. لازم به ذکر است که صدور ویزا در نوردوز بیشتر طول می‌کشد.

سفارتخانه ارمنستان در تهران: خیابان انقلاب، خیابان رازی، خیابان استاد شهریان، پلاک ۱٫

شماره تماس سفارتخانه ارمنستان : تلفن: ۶۶۷۰۴۸۳۸،  دورنگار: ۶۶۷۰۰۶۵۷٫ زمان مراجعه به سفارت برای اخذ ویزا یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ می‌باشد.

لیوان

پراید